身邊朋友見我有做激光脫毛, 就不停問我 激光脫毛價錢, 其實我就係MediLASE個到做左激光脫毛以我所知: MediLASE會不定期咁樣推出不同既優惠, 每次優惠都不同, 而且佢地既激光脫毛價錢2016 年中暫時都未有更改, 而家D物價通脹得好離譜, 佢都未加價, 不過, 佢地最近有新一輪宣傳攻勢, 好凌厲咁, 遲D會唔會跟住加價就唔知 ><“””
medilase dare for the best 1
 
 
MediLASE激光脫毛學生優惠
成日都喺啲blog 同埋MediLASE facebook見到佢地推出啲MediLASE激光脫毛學生優惠, 以前啲師妹 ocamp既freshmen會講老字號嘅dermes, 但我見到呢一年嚟, 佢地講緊激光脫毛MediLASE, 反而少提咗dermes, 問其中一個師妹典解, 佢話呢啲係科技野, 好似買iPhone咁梗係買最新款, 做激光脫毛都一樣. 呢啲就係新一代的心態, 咁佢地見到我都喺MediLASE激光脫毛,  仲反咁問我有關既優惠。
MediLASE學生優惠話到明係比學生架啦,緊係唔會好似普遍人去JOIN咁貴先啦,其實真心覺得做學生真係幾好,時不時都會有大大小小唔同的優惠,我呢d老鬼有陣時見到MediLASE學生優惠可以平咁多, 真係好羨慕。不過就成日都限時推出,過咗就唔知有無下次架啦。如果你有全日制大專院校既學生證, 又有朋友本身係MediLASE member既話, 就可以叫佢介紹入去做, 個promotion 比起在職人士抵好多呀!
 
激光脫毛MediLASE價錢 vs 彩光musee價錢
MediLASE就算有學生優惠,都唔會平得過musee。激光脫毛 MediLASE同彩光 musee兩間其實係唔同性質既, 因為MediLASE激光脫毛,而musee係做彩光, 所以我諗musee多數吸引唔係太了解咩係激光脫毛既學生妹, 而MediLASE就真係岩一D想徹底脫毛既人囉,所以MediLASE價錢一定係高D架啦。
一般黎講呢, 彩光光源比較弱同分散,只可以打進皮膚表層,去除外露的粗毛, 但皮膚深層就接觸唔到, 所以彩光脫毛就做唔到徹底既效果!其實大家俾錢出去, 都係想一勞永逸, 希望唔好再受毛毛既困擾, 所以我都建議大家花多少少錢, 去做激光脫毛! 如果想知道激光同彩光分別, 就去返我之前既文章到睇啦。
 
2年累積20萬正評
令我最意外既係MediLASE只係成立左短短2年(其實我係睇住佢d分店愈開愈多既第一批客戶),已經累積左20萬正評,係facebook時不時就見到有朋友share係MediLASE做完treatment既感受同效果,之後仲見到好多IG女神原來都係MediLASE做treatment,有晒信心保證啦!!
一聽到有MediLASE學生優惠PRO Test,就緊係即刻share個優惠比我地,我D仲讀緊書既表妹們全部都登記哂!有興趣就要趁快啦!不過我強烈建議大家應該登記左 MediLASE既PRO-TEST, 係免費架, 目的係
1. 俾大家知道自己合唔合適做激光脫毛
2. 俾自己感受一下MediLASE激光脫毛療程係咪真係OK先JOIN
始終未試過, 又點會知邊間係最好呢? 
 
有用連結及着數
 
arrow
arrow

    Joanna56 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()